IKT.sz.:114/2014
Munkaterv
2014/2015. tanév
Bátonyterenyei Kossuth Lajos Térségi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
OM azonosító: 201214
Helyzetelemzés
Iskolánk a kisterenyei településrész tanulóinak oktatását végzi. Az idei tanévben 322 tanulóval kezdtük az oktatást, 8 alsó tagozatos és 8 felső tagozatos osztállyal működünk.
1.A
|
15
|
1.B
|
17
|
2.A
|
17
|
2.B
|
20
|
3.A
|
23
|
3.B
|
22
|
4.A
|
20
|
4.B
|
19
|
5.A
|
23
|
5.B
|
25
|
6.A
|
19
|
6.B
|
22
|
7.A
|
23
|
7.B
|
16
|
8.A
|
22
|
8.B
|
18
|
Napközis csoportjaink száma 5, melyben 123 tanuló délutáni foglalkozását végezzük. A felső tagozaton 2 tanulószobai csoportunk működik 46 fős tanulói létszámmal. Az idei tanévben közel 210 tanuló részesül étkezésben. Bejáró diákjaink létszáma 24 fő. A bejáró tanulók zöme közeli településekről jár hozzánk. Nagyobb részük már első osztályos korától ide jár ,s azóta a körzethatárok változása miatt a szülők kérésére maradtak. Körzetünkből minden tanulót felveszünk, elutasított tanulónk nem volt.
Évről-évre tapasztaljuk, hogy növekszik a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulóink száma. A 2014/15. tanévben 61 fő halmozottan hátrányos és 114 fő hátrányos helyzetű tanulónk van. Sajátos nevelési igényű tanulóinkkal gyógypedagógus, pszichológus és logopédus foglalkozik. Létszámuk 7 fő. Beilleszkedési,tanulási, magatartási zavarral küzdő tanulóink száma 11 fő.
Pedagógusi létszámunk 28 fő, pedagógiai munkát segítő 4 fő, technikai létszám 2 fő. Magántanulóink száma az idei tanévben 3 fő, akik a szülők külföldi munkavállalása miatt kérték a tanulmányok magántanulóként való teljesítését.
Pedagógiai munkánkban törekszünk a kihívásoknak való megfelelésre. Az idei tanév különösen nagy figyelmet igényel, hiszen az új kerettanterv bevezetése tovább folytatódik 2. és 6. évfolyamon.. Meg kell oldanunk a tanulók 16 óráig tartó felügyeletét. Pedagógiai programunkban megfogalmazottak szerint figyelünk a tanulók egyéni, differenciált fejlesztésére. Minden osztályban alkalmazzuk a csoportmunkát, digitális tananyagokat. Az idei tanévtől két iskolai projektet valósítunk meg: az őszi projekt témája az egészséges életmód és táplálkozás területéhez kapcsolódik, míg a tavaszi projekt az jelenkori magyar történelmi élet felidézéséhez kötődik.
Rendezvényeink, előadásaink, jó gyakorlataink szervesen ötvöződnek a pedagógiai programunkban megfogalmazott céljainkkal.
A HEFOP pályázat keretében bevezetésre került kompetencia alapú oktatást szövegértés területen 4. osztályban, míg matematikánál 5. 6. 7. 8. osztályban végezzük. Közös intézményi szinten belső mérési rendszert vezetünk be 4-8. osztályban magyar és matematika területén. Az idei tanévben is nagy gondot fordítunk az országos kompetenciamérésre. Minden tantárgynál előtérbe helyezzük az olvasás és szövegértés gyakorlását. Mind a 2007, mind a 2008-as és 2009-es mérésnél megfelelő eredményeket értünk el. Sajnos a 2010-es szövegértéses mérés eredményeink romlottak. Így a felkészülést továbbra is intenzíven folytatnunk kell. A 2012 és 2013-as- eredményeink is azt mutatják, hogy a szövegértést továbbra is nagy figyelemmel kell fejlesztenünk.
Szövegértés
|
Matematika
|
2007. 6. o. 496 pont
|
2007. 6. o 439 pont
|
8. o. 442 pont
|
8. o. 438 pont
|
2008. 6. o. 490 pont
|
2008. 6. o. 470 pont
|
8. o. 474 pont
|
8. o. 476 pont
|
2009. 6.o .491 pont
8.o. 483 pont
|
2009. 6.o. 486 pont
8.o. 486 pont
|
2010. 6.o. 1297 pont
8.o. 1505 pont
|
2010. 6.o. 1477 pont
8.o. 1583 pont
|
2011. 6.o. 1272 pont
8.o. 1436 pont
|
2011 6.o. 1461 pont
8.o. 1618 pont
|
2012.6.o. 1408 pont
8.o 1428 pont
|
2012. 6.o 1547 pont
8.o 1538 pont
|
2013 6.o. 1439 pont
8.o. 1515 pont
|
2013. 6.o 1435 pont
8.o. 1381 pont
|
Az ide tanévben is lehetőséget biztosítunk tehetséges tanulóinknak szakköri foglalkozásokon való részvételre /környezetvédelmi, rajz, aerobic, úszásoktatás, foci, informatika/. Szakköri foglalkozásokon közel kétszáz tanulónk vesz részt. Kb. 40%-uk hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű. Iskolánk éves órakeretét az alábbi beosztásban használtuk fel:
Kötelező órák, egyéb foglalkozások
|
Heti óraszám
|
Résztvevők
|
Kötelező tanórák
|
432
|
319 fő
|
Tánc és népi játék
|
1
|
19 fő
|
Környezetvédelem
|
1
|
15 fő
|
Rajz
|
2
|
16 fő
|
Alsós aerobic
|
2
|
25 fő
|
Felsős aerobic
|
2
|
25 fő
|
Lány foci
|
2
|
20 fő
|
Fiú foci
|
2
|
22 fő
|
Informatika alsó és felső
|
2+2
|
60 fő
|
Úszás
|
2
|
60 fő
|
Angol nyelvi kommunikáció
|
16
|
120 fő
|
Csoportos és egyéni felzárkóztató foglalkozás
|
38
|
kb. 130 fő
|
Napközi
|
100
|
fő
|
tanulószoba
|
15+15/2 tanulószoba működik/
|
43 fő
|
Szeretnénk, ha az idei tanévben is minden 8. osztályos tanulónk továbbtanulna. A tanulási, magatartási problémákkal küzdő tanulóink száma is folyamatosan nő, ezért kiscsoportos és egyéni korrepetálásokkal, fejlesztő órákkal segítjük őket. Iskolánkban 4 éve rendszeresen alkalmazzuk a DIFER mérést. Iskolapszichológusunk segítségével történik a mérés lebonyolítása és értékelése. A méréseket már kiterjesztettük 4. évfolyamra is. Így rálátásunk van arra, hogy a tanulóknál melyek a fejlesztendő területek, így az iskolai munkatervben is fel tudunk készülni a megfelelő oktatásra. Az idei tanévben belső mérési rendszer kialakítását indítjuk el 4-8. osztályok számára. Első és második félévben matematika és szövegértés mérésére kerül sor. Immár kilencedik éve angol nyelvi kommunikációs képzés folyik iskolánkban első osztálytól. A tavalyi évhez hasonlóan idén is 13 tanulónk kísérli meg az ifjúsági nyelvvizsgát. Az angol nyelvi oktatás támogatását a Jövő Reménységei Alapítvány végzi. Jelentős támogatást kapunk a nyelvoktatás színvonalának emelésére tárgyi eszközök beszerzése formájában. Ugyanakkor jó nyelvtanulási lehetőséget jelent a nyári táborozás biztosítása tanulóinknak.
Diákönkormányzatunk változatos, a gyermekek igényéhez igazodó programokkal segíti tanulóink szabadidős tevékenységét. Együttműködő kapcsolatra törekszünk partneriskoláinkkal és egyéb szervezetekkel. Pedagógusaink továbbképzéseken vesztnek részt az idei tanévben a továbbképzési programban elfogadott rend szerint. Az új kerettanterv bevezetésére készülve 3 fő erkölcstan oktatását biztosítottuk. Igyekszünk minden pályázati lehetőséget megragadni a fejlesztésre, hiszen szinte csak ez a forrás áll rendelkezésre. Az idei tanévben még aktívabban szeretnénk felhasználni a digitális tananyagokat. Fontosnak tartjuk a tanulmányi versenyeken való részvételünket. Minden évben szép eredményeket értünk a különböző tantárgyi versenyeken, melyre nagyon büszkék vagyunk.
Térségünk az ország egyik leghátrányosabb térségeinek egyike. A munkanélküliség magasabb az országos átlagnál. Jó néhány család mélyszegénységben él. Halmozottan hátrányos helyzetű tanulóink alacsony szocializációjú családi környezetből kerülnek be az iskolába. Felzárkóztatásuk sokszor meghaladja iskolánk lehetőségeit.
Szeretnénk ezen a helyzeten változtatni olyan közösségi, számítástechnikai terem és egyéb szabadidős tevékenységek kialakításával, szervezésével melyek segíthetik a felzárkózást. Szeretnénk megtalálni azokat az együttműködési formákat, melyek előmozdíthatják az eredményesebb iskolai munkát. Sajnos a halmozottan hátrányos helyzetűek köréből kerülnek ki az igazolatlanul mulasztók. Itt is sokat teszünk azért, hogy csökkentsük a hiányzások számát.
Partnereinkkel sokoldalú és nagyon eredményes kapcsolatot tartunk.
Legfontosabb partnereink: SODEXHO, Kastélykerti Művelődési Ház és Könyvtár, Ady Endre Művelődési Központ, Kistérségi iskolák, Családsegítő Szolgálat, Pedagógiai Intézet, Jövő Reménységei Alapítvány.
Céljaink a tanévre
a pedagógiai programunk alapján
-
Az eredményes iskolai munka kialakítása érdekében elvárás rendszerünk átvizsgálása, javítása
-
Az új kerettantervek bevezetésének nyomon követése
-
Továbbképzés az éves továbbképzési terv szerint, új tanítási módszerek megismerése, digitális tananyagok használata
-
A kompetencia alapú oktatás és a hátrányokat leküzdő tanítási módszerek tanórai foglalkozásokon való alkalmazása. Belső mérési rendszer kialakítása az eredményesebb kompetencia eredmények elérése érdekében
-
Angol nyelvi kommunikációs képzés továbbfejlesztése, ifjúsági nyelvvizsgára való felkészítés
-
Úszásoktatás keretében tanulóink egészséges életmódra való felkészítése
-
Munkaközösséggel és a város oktatási és művelődési intézményeivel való együttműködés erősítése
- Tanulóink neveltségi szintjének fejlesztése: egymás elfogadása
-
Új tanítási módszerek, eljárások továbbfejlesztése matematika és szövegértés területén alsó és felső tagozaton
-
Az egészséges életmód kialakítása területén egész tanévben folyamatos programokat szervezünk: őszi projekt, úszásoktatás, egészséges életmód
Egyéb feladatok:
-
A Köznevelési törvény és rendeletek változásainak nyomon követése,alkalmazása
-
Folyamatos pályázatfigyelés
-
Iskolai honlapunk újítása
-
Feladatterv
Időpont
|
Esemény
|
Felelős
|
Augusztus 25.
|
Alakuló értekezlet
|
Igazgató helyettes
|
26-27.
|
Felkészítés javítóvizsgára
|
Igazgató helyettes
osztályfőnökök
|
28.
|
Munkaértekezlet Éves munkaterv feladatainak megbeszélése
|
Igazgató helyettes
|
28.
|
Tantermek előkészítése
|
Igazgató helyettes
osztályfőnökök
|
29.
|
Javítóvizsga
Osztályok létszámának véglegesítése
|
Igazgató helyettes
|
29.
|
DÖK megbeszélés
|
Igazgató helyettes
|
29..
|
Munkaértekezlet a tanév elindításának megbeszélése
|
DÖK vezetők
|
Szeptember 1.
|
Tanévnyitó ünnepély, apró ajándék átadása az elsősősök számára
Első osztályosok köszöntése
Első osztályos szülői értekezlet
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
|
8-9..
|
Felsős és alsós szülői értekezlet, SZMK megbeszélés
Munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
Osztályfőnökök
|
8.
|
Napközis munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
19.
|
Iskolánk névadójáról megemlékezés
DÖK túra alsó tagozat Kastélykert, felső tagozat Kercseglapos
|
Igazgató helyettes
DÖK vezetők, osztályfőnökök,
|
30.
|
Tanmenetek, munkatervek leadási határideje
|
Igazgatóhelyettes
Osztályfőnökök
napközisek
munkaközösség vezetők
|
Folyamatos
|
Tantermek, aula dekorációja
DÖK tisztségviselők újraválasztása, programjavaslatok összegyűjtése
Naplók, anyakönyvek megnyitása
Tanév előkészítő szakmai tanácskozásokon való részvétel
Úszásoktatás megszervezése
Ügyeleti rend kialakítása
Nyelvi kommunikációs képzés szervezése
|
Osztályfőnökök
Bódiné Bakos Katalin, Kormos Katalin
DÖK vezető
Munkaközösség vezetők
Déska Ildikó, Németh Béla
Várszegi István nyelvtanárok
|
Október 1.
|
Zene világnapja
Iskolai megemlékezés
|
Hónapfelelősök,
Németh Béla hangosítás
|
6.
|
Munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
7.
|
Napközis munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
6.
|
Aradi vértanúk napja – iskolai megemlékezés
Városi ünnepségen részvétel
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
magyar tanárok
|
10.
|
1. osztályos tanulók alapkészség mérése
|
Igazgatóhelyettes
|
11.
|
Eger Eventus Szakközépiskola bemutatkozása
|
Igazgató helyettes
|
15.
|
Törzslapok megnyitása
|
Igazgató helyettes
|
18.
|
Tanítási nap- október 24. péntek helyett
|
Igazgatóhelyettes
|
21.
|
Bemutató óra
3. osztály szövegértés
|
Igazgató helyettes
Szebeniné Jávor Mónika
|
22.
|
Megemlékezés a Köztársaság napjáról
DIFER tanulók jelentése
|
DÖK vezető
Hónapfelelősök
|
23.
|
Forradalom és szabadságharc ünnepe
Városi ünnepségen való részvétel
|
Igazgató
Igazgatóhelyettes
|
Folyamatos
|
Sportbajnokságok, szaktárgyi versenyek, szakkörök beindítása
Osztálystatisztikák, iskolai statisztika elkészítése
Óralátogatás
Naplók ellenőrzése
|
DÖK vezető
Osztályfőnökök
Munkaközösség vezetők
Szaktanárok
Igazgatóhelyettes
|
November
|
Őszi szünet- október 27.-október31.
Szünet előtti utolsó tanítási nap: okt. 22. szerda
Szünet utáni első tanítási nap: nov. 3. hétfő
|
|
November 3.
|
Munkaértekezlet
|
Igazgatóhelyettes
|
4.
|
Napközis értekezlet
|
Igazgatóhelyettes
|
11.
|
Márton napi megemlékezések, hagyományok
|
DÖK vezető
Osztályfőnökök
hónapfelelősök
|
13.
|
Szülői tájékoztatás a pályaválasztással kapcsolatban
|
Igazgató helyettes
8. o. osztályfőnökök
|
15.
|
Tini klub – rejtvényfejtés, távirányítós autók versenye, játék délután
|
DÖK vezető
Hónapfelelősök
|
21.
|
Márton napi rendezvények
Nyílt nap a szülőknek
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
|
24-28.
|
Bemutató óra
történelem
|
|
28. .
|
Őszbúcsúztató parti – Halloween
|
angol tanárok
hónapfelelősök
osztályfőnökök
|
Folyamatos
|
Naplók, szakköri naplók, tájékozató füzetek ellenőrzése
-
osztályosok szöveges értékelése, a szülők tájékoztatása
Óralátogatás
Munkaidő nyilvántartási lapok ellenőrzése
Konzultáció az iskolai munkát segítő szakemberekkel
Belső mérési rendszer keretében 4-8. osztályosok mérése
|
Igazgató helyettes
Osztályfőnökök
1.-2. osztályfőnökök
.
Hónapfelelősök
Felsős DÖK vezető
munkaközösség vezetők
|
December
|
|
|
1.
|
Munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
2.
|
Napközis értekezlet
|
Igazgató helyettes
|
5.
|
Mikulás napi ünnepségek
teadélutánok
|
Osztályfőnökök, hónapfelelősök
|
5.
|
DIFER vizsgálat
|
Igazgatóhelyettes
|
8-11.
|
Téli dekorációk készítése, kézműves foglalkozások
|
Hónapfelelősök
|
13.
|
tanítási nap – december 24. szerda helyett
|
Igazgatóhelyettes
|
16.
|
Adventi ünnepek
|
Angol tanárok
|
15-17.
|
Bemutató óra
-
napközis csoport
|
Igazgató helyettes
Lányiné Gaál Gabriella
|
15-18.
|
Madárkarácsony – madáretetők feltöltése
|
Alsós DÖK vezető
Osztályfőnökök
|
17.
|
Sportverseny- sorversenyek
|
Osztályfőnökök
|
18.
|
Kossuth Kulturális Nap
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
|
19.
|
Szakmai Nap
Az Apáczai Kiadó támogatásával
|
Igazgató
|
folyamatos
|
Karácsonyi dekorációk készítése, iskolai bolt működtetése, ajándék készítés
Naplók, egyéb iskolai dokumentumok ellenőrzése
Munkaidő nyilvántartás ellenőrzése
Téli szünet: Dec. 22.-január 2-ig.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2014. dec. 19. péntek
A szünet utáni első tanítási nap: 2015. jan. 5. hétfő
|
Osztályok
Osztályfőnökök
Rajz szakosok
DÖK-vezetők
Hónapfelelősök
Igazgató helyettes
|
Január 5.
|
Munkaértekezlet
A tanulók fizikai állapotának és edzettségének vizsgálatának elindítása
|
Igazgató helyettes
|
6.
|
Napközis értekezlet
|
Igazgató helyettes
|
13.
|
Magántanulói vizsga
|
Igazgató helyettes
Osztályfőnökök
|
16.
|
Az első félév vége
|
Igazgató helyettes
|
17.
|
tanítási nap január 2. helyett
|
Igazgatóhelyettes
|
19.-20.
|
Osztályozó értekezletek
|
Tagintézmény vezető
|
23.
|
Félévi bizonyítvány kiosztása
1. osztályosok szöveges értékelése, a szülők tájékoztatása
|
Osztályfőnökök
1. osztályfőnökök
|
22.
|
Magyar Kultúra Napja
|
Igazgatóhelyettes,hónapfelelősök
|
Folyamatos
|
Naplók, egyéb iskolai dokumentumok ellenőrzése
T
Iskolagyűlés
Óralátogatás
Félévi bizonyítványok kitöltése
Munkaidő nyilvántartás ellenőrzése
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
Munkaközösség vezetők
|
26.
|
Félévi értekezlet
A munkaközösség, DÖK, írásbeli beszámoló a féléves munkáról
|
Igazgató helyettes
Munkaközösségek
Diákönkormányzatok
|
27-30.
|
Bemutató óra
matematika felső tagozat
|
Igazgató helyettes
Számel Erika
|
Február
2-3.
|
Munkaértekezletek
Szülői értekezletek
SZMK megbeszélés
|
Osztályfőnökök
Igazgató helyettes
|
3.
|
Napközis értekezlet
|
Igazgató helyettes
|
12.
|
8.-os továbbtanulási lapok leadása
|
8.-os osztályfőnökök
|
14.
|
Valentin nap
|
Hónapfelelősök
|
16.
|
Jelentkezési lapok továbbítása a középiskoláknak
|
Igazgató helyettes
|
23-27.
|
Bemutató óra
szövegértés 4. osztály
|
Igazgató helyettes
Nagyné Münczberg Katalin
|
25.
|
Megemlékezés a kommunizmus áldozatairól
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
|
Folyamatos
|
Farsangi bál:
február 14.
Játékos vetélkedő
Naplók, egyéb iskolai dokumentumok ellenőrzése
Óralátogatás, az adminisztrációs tevékenységek ellenőrzése
Munkaidő nyilvántartási lap ellenőrzése
|
SZMK és DÖK vezetők
Hónapfelelősök
Igazgató helyettes
Lányiné Gaál Gabriella
Munkaközösség vezetők
|
Március
2.
|
Munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
3.
|
Napközis munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
6.
|
Nőnapi megemlékezés
|
Hónapfelelősök
|
13.
|
Iskolai ünnepség
|
Hónapfelelősök
Igazgató helyettes
|
15.
|
Városi ünnepségen való részvétel
|
Igazgató helyettes
|
19.
|
Fórum az iskolavezetéssel
Rendőrségi nap
|
Igazgató helyettes
DÖK vezető
|
20.
|
Nyílt nap – bemutatkozás az óvodáknak,szülőknek
|
Igazgató helyettes
Munkaközösség vezetők
|
23-27.
|
Bemutató óra
4. napközis csoport
|
Igazgató helyettes
Tőzsér Ildikó
|
Folyamatos
|
Naplók, egyéb iskolai dokumentumok ellenőrzése
Környezetvédelmi programok
Továbbképzési munkaterv elkészítése
Sulibolt – ünnepi vásár
Iskolagyűlés
Óralátogatás
Munkaidő nyilvántartás ellenőrzése
Intézményi önértékelés
|
Igazgató helyettes
Lányiné Gaál Gabriella
Osztályfőnökök
Természettudományos szaktanárok
DÖK vezető
Hónapfelelősök
Munkaközösség vezetők.
|
Április
|
Tavaszi szünet
2015. április 2-től 2015. április 7-ig
szünet előtti utolsó tanítási nap 2015.április 1.-szünet utáni első tanítási nap
április 9.
|
|
8.
|
Szakmai Nap
Munkaértekezletek
|
Igazgatóhelyettes
munkaközösség vezetők
|
10.
|
Költészet Napja
iskolai megemlékezés
|
Hónapfelelősök
Magyar tanárok
|
16.
|
Megemlékezés a holokauszt magyar áldozatairól
|
Igazgató helyettes Hónapfelelősök
|
22-30.
|
Újkori projekt előkészítése
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
Osztályfőnökök
|
22.
|
A Föld Napja
Iskolai megemlékezés
környezetvédelmi vetélkedő a város iskoláinak részvételével
|
Hónapfelelősök
|
20-24.
|
Bemutató óra
tánc és dráma 5. osztály
|
Igazgató helyettes
Déska Ildikó
|
Folyamatos
|
Naplók, egyéb iskolai dokumentumok ellenőrzése
Első osztályos tanulók beiratkozása
Tájékoztató szülői értekezlet az óvodákban
-
osztályosok szöveges értékelése, a szülők tájékoztatása
Kastélykerti Könyvtár meglátogatása
Városi alsós matematika verseny rendezése
Óralátogatás
Munkaidő nyilvántartás ellenőrzése
|
Igazgató helyettes
1.-2. osztályfőnökök
Pékné F-M. Ágnes
Osztályfőnökök
Lányiné Gaál Gabriella
Igazgató helyettes
|
Május
1.
|
Kastélykerti Majális
|
Igazgató helyettes
|
4-5.
|
Munkaértekezletek
Szülői értekezletek
SZMK ülés
|
Igazgató helyettes
Osztályfőnökök
|
5.
|
Napközis értekezlet
|
Igazgató helyettes
|
14.
|
Tavaszi iskolai projekt
A jelenkor
bátonyterenyei iskolák részvételével
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
|
11-15.
|
Határtalanul pályázat 7. osztályosoknak
erdélyi kirándulás
|
Igazgató
Igazgató helyettes
|
18-22.
|
Bemutató óra
biológia vagy természetismeret
kompetenciamérés 4-8. osztály
|
Igazgató helyettes
Csincsik Zoltán
|
21.
|
Nemzetközi férfi nap
|
Hónapfelelősök
|
27.
|
Országos kompetenciamérés .-8. osztály
|
Igazgató helyettes
Osztályfőnökök
Mérésvezető
|
29.
|
Gyermeknap
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
|
Folyamatos
|
Naplók, egyéb iskolai dokumentumok ellenőrzése
Kirándulások, piknik
Táborszervezés
Városi gyermeknap
Iskolagyűlés
Tantárgyi mérések
Óralátogatás
Munkaidő nyilvántartás ellenőrzése
|
Igazgató helyettes
Hónapfelelősök
Osztályfőnökök
DÖK vezetők
Munkaközösség vezetők
|
Június 1.
|
Munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
2.
|
Napközis munkaértekezlet
|
Igazgató helyettes
|
4.
|
Megemlékezés az
Összetartozás napjáról
|
Igazgató helyettes
hónapfelelősök
|
9.
|
Magántanulói vizsga
|
Igazgató helyettes
| | |